tisdag 9 mars 2010

Äckligt och perverst!

Så hörde jag mannen i mitt liv utropa där han satt framför TVn. När jag frågade vad det var som han reagerade på så sa han att han mådde illa av att höra om djursex. I rutan såg jag en man med glasögon och stripigt hår och kände igen "konstnären" Lars Wilks. Jag förstod ingenting men så hörde ett ord och förstod vad det gällde. Maken som borde gått och fått öronen spolade för länge sedan (han hör som ett ägg faktiskt)hade hört fel. Man pratade om rondellhunden med profeten Muhammeds ansikte - maken hörde bara ett ord och fel - han hörde BORDELLHUND. När upprördheten lagt sig så tvättade jag hans glasögon och sedan har vi kommmit överens om att ta kontakt med vår doktor om öronkoll och spolning.

6 kommentarer:

  1. Haha!!! En bordellhund!!! En sån skulle jag vilja se! :-D

    SvaraRadera
  2. Jag har sett den nu och den kanske ser ut som Lars Vilks om man ser honom genom de skitigaste glasögonen du kan tänka.

    SvaraRadera
  3. En släkting till mig blev mycket upprörd när han läste att nån skänkte bort en barnkull.

    Vid närmare efterforskning visade det sig att det gällde barkmull...

    Lennart

    SvaraRadera
  4. Detär hemskt vad folk bär sig åt utan moraliska aspekter. ;-)

    SvaraRadera
  5. Lars Wilks är en kontroversiell person och honom ovetande kan hans namn få obehagliga konsekvenser för helt oskyldiga och med honom icke besläktade personer.
    I den vevan debatten om hans rondellhund frodades som värst flyttade en ytterst avlägsen släkting till mig - vi får gå tillbaka ca 400 år för att hitta gemensamma anor - in i ett invandrartätt bostadsområde någonstans i Sverige.
    Min släktings efternamn kan om man inte är helt hundra på vårt språk misstolkas så det kan läsas ut som Wilks. Någon av grannarna gjorde så och plötsligt fick min släktings barn inte vara med och leka längre och familjen började trakasseras.
    Detta pågick till släktingens familj fått nog och flyttade till annan ort.
    :O)

    SvaraRadera
  6. Jag är så glad att jag bytte mitt ovanliga efternamn till ett vanligt svenskt vid giftemålet- det är skönt att vara lagomt anonym ibland ;-}

    SvaraRadera