söndag 21 mars 2010

Avancerad gruppsex

Aftonbladet har en insatt och samhällsinformerande artikel i dagens upplaga - den är vad som behövs i samhällsdebatten förstår jag. Om det inte var så viktigt behövs väl inte tre hela sidor plus en god bit av framsidan.Att nyhetstorka råder kan väl inte vara orsaken till publiceringen i denna seriösa publikation. Jag har inte läs artiklarne men jag har sett alla bilder. Någon har med energi ägnat sig att klippa och klistra eller det kanske heter scrap-booking nu.
Det handlar om den häktade polischefen och rektorn på polishögskolan och hans sexuella leverne och lustar. Tidningen har klippt in en bild av sagde polis i full högtidsmundering mot en bakgrund av feta kvinnor i korsett och strumpor.Några pixlade foton förekommer också. Troligen vill man understryka hur depraverad denna man är för man låter honom omges av uttalanden och citat i fetstil där "intressanta" ord kan vägleda läsaren till det sensationella i texten. Det kryddas med ord som GANGBANG, GRUPPSEX och PÅSÄTTNING. Jag förstår inte rktigt varför det skall läsvärt i en söndagsupplaga och jag tycker inte det verkar vara så häftigt med gruppsex. Jag har aldrig deltagit men jag var åskådare till det en gång.
Det var märkligt att se detta ohämmade knullandet - alla gjorde det med alla och det var till och med syskon som sexade med varandra. När omkring femton ,sexton individer ägnar sig åt hämningslös sex utomhus utan att låta sig störas av min närvaro då kändes det märkligt.
Jag blev tvingad att ingripa för att förminska katastrofen som jag såg det och jag kastade mig över paret närmast mig och fick tag i hans fot. Jag lyckades dra honom intill mig och skrek på min yngsta dotter och bad om hennes hjälp. Hon var cirka fem år men hon fick dra sitt strå till stacken och hjälpa till - det var hon som ställt till med denna orgie.
Min djurälskande lilla dotter hade släppt ut grannens prisbelönta utställningskaniner på gräsmattan för att de skulle få leka med varandra. Det de ägnade sig åt var att "knulla som kaniner".
Jag och dottern sorterade kaniner ,skiljde på kaniner och satte tillbaka dem i sina egna burar. Högst troligt sa jag något ickepedagogiskt till min dotter som borde ha renderat både henne och mig terapi.
Allt är förlåtet och ingen sa något men grannen begrepp inte hur hans kaniner kunde ha blivit dräktiga utanför den av honom reglerade parningssäsongen.
Ohämmad sex ställer bara till med merarbete och besvär - tro mig jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar