måndag 12 juli 2010

Moderat sexbloggare kommer ut ur garderoben

Innan Lena Mellin och Aftonbladet upptäcker det så vill jag (utan presskonferens) eller hot meddela att jag : ÄR MODERAT och JAG HAR SEXBLOGGAT eller något.

På min egen blogg har jag vid flera tillfälle skrivit om en vansinnigt sexig minister och vad jag som kvinna skulle vilja göra med honom - så kallade fria fantasier. Det är säkert inte bedömt som trovärdigt men jag har hela tiden skrivit på skoj - men jag tycker att karl är vrålsexig och det står jag för. För att inte genera honom eller det Moderata partiet så kommer jag inte att länka till dessa inlägg eller tala om vem mannen i fråga är fast han är den ende i den politiska världen som är snygg i hästsvans och ring i örat.

Vår statsminister är inte involverad eller har vetskap om denna(ensidiga) affär så jag vore tacksam om ni inte belastar honom med krav på frågor eller mitt uteslutande ur M.
Mona Sahlin behöver inte i detta känna sig sviken på något sätt eftersom jag aldrig har haft något intresse av henne.

Lite samvetskval har jag bara för en bloggvän som jag skickade lite drömmaterial till inför midsommarnatten. Bevisen i fråga finns HÄR. Om jag gjort något fel så snälla söta låt mig inte schavottera i Aftonbladet med mästerbödeln Lena Mellin som executor.Helle Klein vill jag inte heller ha som djävulens advokat (ingick inte "störst av allt är kärleken" i hennes prästutbildning?): Jag förbehåller mig rätten att själv ta mitt liv än att drivas över stupet av en skock rabiesvargar.

Om du inte förstår något om ironin i det som jag skriver så sluta läs här och läs något annat t ex Aftonbladet.


Länken funkar inte men försök här: http://www.anybodys-place.blogspot.com/2010/06/jag-skall-sova-med-anders-borg.html.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar