måndag 16 augusti 2010

När kommer Anders Borg hit?

Moderaternas valkampanj är i full gång och igår komm en delegation till Karlstad.Vi var där och lyssnade maken och jag, så nu har mannen i mitt liv fått både ögonfröjd och dito för öronen. Han har pratat med såväl Filippa Reinfeldt som Hillevi Engström och kunnat konstatera att de är duktiga, smarta och så SNYGGA. Hillevi är till och med VÄLDIGT SNYGG enligt maken.

Nu skall vi snart åka till torget för där blir det möte kl.9.00 där bland annat dessa damer kommer att närvara (och maken och jag).

Jag väntar otåligt på att få veta när Anders Borg kommer hit - att han kommer det vet jag. Trots allt så eftersträvar jag en jämställdhet inom såväl i äktenskapet som politiskt,så nu har mannen min fått sin tilldelning av kvinnlig fröjd. Han har fått Filippa och Hillevi och MIG som politiska pumor, så käre söte när får jag ANDERS BORG? Det måste ske snart - jag längtar!

Jag har läst att om de rödgröna får makten i höst så genomgår RUT ett könsbyte- Hon blit RUTGER the Butler och skall bo i Stockholms tunnelbana där han skall tvätta åt oss. Det blir klart en omväg för mig det blir det, men tar han emot fönster också för tvätt så skall jag försöka använda den tjänsten ändå. Mitt enda problem är hur jag får dit dem (fönstren) för de är 6 st stora ,ett normalstort och en balkongdörr. Jag får konstruera någon sorts ställning bakpå cykeln så går det nog eftersom jag inte har något annat transportmedel och envisas med att bo 30 mil utanför de så berömda tullarna.

Är det RUTGER som tillhandahåller KÄRLEK och SKRATT också eller är det meningen att jag skall få det från SSU o LO-gigolon när jag kommer fram till sagda tunnelbana? Den som lever får se, jag skall i alla fall kolla CVt på dem innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar