söndag 26 december 2010

Cecilia Hagen har fantastiskt god smak

Jag har hela tiden framhärdat med att vår finansminister är vrålsexig. Många har skrattat åt mig och ifrågasatt mitt mentala tillstånd när jag framhärdat med att Anders Borg är sexig.En ekonom med hästsvans,guldring i örat och glasögon och glad uppsyn kan vara en våt dröm.

Jag har fotobevis på att jag kramats med vår finansminister, jag skickade ett örngott med Anders Borgs ansikte på till bloggaren Anybody och en bild på Borg pryder min anslagstavla. Jag har till och med förstått vad Mona Sahlin menade med att det är sexigt att betala skatt - klart det är så med en sådan finansminister.

Cecilia Hagen är en trevlig krönikör i Expressen som också också skrivit flera böcker. Hon skriver idag om världens sexigaste finansminister - allas vår Anders Borg.Cecilia Hagen har verkligen huvudet på skaft och jag håller med henne i allt. Visst är han sexig Anders Borg?

2 kommentarer: