fredag 13 maj 2011

Tommy Waidelichs tidigare arbete

Tycker inte ni liksom jag att det socialdemokratiska partiets nya finansiella talesperson verkar bekant och samtidigt helt anonym? Jag tror jag vet vad han var tidigare om man tänker efter. Tittar man efter så ser man att han bär upp sina kläder väldigt väl och rör sig ledigt vad han än har på sig. Tommys grå hår var för en tillgång hos arbetsgivaren fast man nu mer har plockat bort flera av sina anställda och ersatt med yngre förmågor.

Tommy har tagit med sin firmans honnörsord som egen liten slogan men har tyvärr missat vad som skall sägas. Ordet han använder är MISSMATCH och det är fel,fel,fel uttal - det skall vara MIX & MATCH för det står det i annonserna i tv och tidningar.

Titta HÄR och säg mig att jag har fel (men det tror jag inte)- nog har Tommy Waidelich rätt profil för att ha platsat bland dessa män. En dekorativ karl bland andra karlar i Dressmans reklamkampanjer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar