söndag 26 juni 2011

Nu skall jag snart ut och lufta mig

Undrar om jag får änglavakt när jag åker till Öland till veckan. Förra gången jag för dit fick jag nämligen eskort av Hell Angels och det var mäktigt och skrämmande på en gång.

Jag och min luggslitna riddare fortsätter sedan mot några spännande kyrkor och Ale stenar i siktet för fortsatta spännande vyer.

Jag blir tokig om jag skall sitta och känna hur jäkla ont jag har så nu är det miljöombyte som gäller och det ser jag fram emot.Dock kommer jag inte att som någon käck miljömupp föreslog :kolla in några sophanteringsstationer runt om i Sverige. Det är bra om man kan förena nytta med nöje - men det finns gränser för mitt politiska engagemang även om jag sitter i Miljönämnden.

Vi far på onsdag och det blir fantastiskt , i synnerhet för dem som vi hemsöker för nattlig inkvartering.Min lilla rara dator åker med så det blir lite reseinslag på bloggen.
Inskolningen är snart klar för Ester och Gunvalds skötare och det blir toppen då hon bor i samma hus som vi.

1 kommentar:

  1. Vaad är det för fel med studiebesök på sophanteringsstationer, undrar jag. Snart är hela jorden en enda stor sophanteringsstation så det är bra att kunna orientera sig.
    Hur som helst önskar jag dig och din riddare en fin, avkopplande och värkfri resa.

    SvaraRadera